محل لوگو

پکیج آموزش لغات انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته (15هزار لغت)


پکیج آموزش لغات انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته (15هزار لغت)

​​

پکیج آموزش لغات انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

 

(15 هزار لغت پرکاربرد آزمون های آیلتس و تافل)

 

بنده سجاد قربانی محقق , مدرس و دارای مدرک TTC زبان انگلیسی چهار سال در زمینه لغات ضروری و پرکاربرد انگلیسی تحقیق کرده ام و حاصل این زحماتم رو فقط با قیمت 95 تومان(قیمت یک وعده غذایی)میتوانی خریداری کنی و برای آینده خود و فرزندانت سرمایه گذاری کنی.

 

این فلش کارت ها و لغات پرکاربرد انگلیسی که در سه سطح مبتدی, متوسط و پیشرفته دسته بندی شده حاصل قریب به چهار سال تلاش بنده هست که با استفاده از برنامه انکی دروید ساخته شده و کاملا به صورت خوداموز هست.

 

با یادگیری فقط 6000 لغت این پکیج در 6 ماه میتونی به تسلط 89 درصدی برسی .

 

نمونه فلش کارت ها :

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید

 

 

***من با مرور همین فلش کارت ها به تسلط ۹٠ درصدی رسیدم و تونستم مدرک TTC زبان انگلیسی بگیرم. ***

 

بنده که نمیتونستم حتی چند جمله به انگلیسی بیان کنم الان به راحتی با افراد خارجی دقایق طولانی صحبت میکنم و فیدبکی که ازشون میگیرم مثبته.


فیلم میبینم، کتاب و مقاله به انگلیسی میخونم و فکر کنم که یکی از اهداف تو هم مطمئناً میتونه همینا باشه.


علاقه و اشتیاق من به زبان انگلیسی باعث شد که تحقیقات گسترده ای در این زمینه به خصوص واژگان ضروری انگلیسی انجام بدم. اوایل برای یادگیری خودم فلش کارت می ساختم اما بعدش تصمیم گرفتم که این لغات رو کاملترش کنم و در اختیار زبان آموزان علاقه مند قرار بدم تا در مدت کوتاهی دامنه لغاتشون رو انفجاری افزایش بدن و برای اخذ هر مدرک زبان یا مهاجرت و هر هدف دیگه ای خودشون رو آماده کنند.


با خرید این پکیج خودت بدون نیاز به هیچ تیچری، میتونی سطح زبانت رو در 6 ماه به 89 درصد برسونی.

همون مسیری که خودم طی کردم. من درباره یه سبک اموزشی صحبت میکنم نه اینکه بیام چند تا جمله بنویسم اینجا بهت بگم اینارو یاد بگیر و تکرار کن که این کار اشتباهه.

 

دوستان توجه کنید ما در یک کشورNon-native زندگی میکنیم و اگه اون جملاتی که یاد میگیریم رو به صورت فعالانه تکرار نکنیم و به کار نگیریم بعد از چند روز فراموش میکنیم و زمان ,پول و انرژی هم این وسط هدر میره.

 

اینجا بود که انکی دروید با سیستم تکرار با فاصله به کمک افراد زبان آموز و دانشجو اومد تا لغات طی فواصل زمانی مشخصی مرور بشن و به حافظه بلند مدت برن.

جالبه بدونید طبق نمودارفراموشی هرمان ابینگهاوس شما پس از بیست دقیقه از یادگیری 40 درصد مطالب رو فراموش میکنید و بعد از یک روز فقط 33 درصد مطالب در ذهن شما باقی میمونه !

 

شاید در بستگانت شخصی سراغ داشته باشی که بعد از چند ماه کلاس زبان رفتن اونو کنار میذاره و بعد از یه مدتی همه اون مطالبی رو که با زحمت یاد گرفته بود فراموش میکنه و احساس یأس و نا امیدی بهش دست میده !

متاسفانه اصل یادگیری لغات ضروری نه در کلاس ها و نه در کتابهای گرامر و آموزشی زبان رعایت نمیشه و جالبه بدونید حتی لغاتی مثل oath ، corpse،Bachelor که از لغات 504 هستند حتی در لیست چند هزار کلمه ابتدایی لغات ضروری و پرکاربرد هم نیستند !
پس نتیجه میگیریم یادگیری لغات ضروری اولویت بیشتری داره.


بسیاری ازمدرسان روی 504 یا 1100 مانور میدن که یادگیریشون نمیتونه اولویت اصلی زبان آموز باشه هرچند یادگیری لغت به تنهایی بی ارزشه چرا که باید لغت رو در قالب جمله و مثال یاد بگیرید و در این پکیج آموزشی این موضوع به خوبی رعایت شده.


خب بریم سراغ اصل موضوع:

اول میخوام از تجربه شخصی خودم بگم . دوستان من از 20 فروردین امسال تا اواخر اردیبهشت که تقریبا 40 روز میشه تونستم ۴۰۰۰ هزار لغت جدید یاد بگیرم.به عبارتی روزی 100 لغت ( البته ۳۰ روز و اندی شد ) .اگه من تونستم شما هم میتونید .حالا بیاید یه حساب سرانگشتی کنیم ,

فرض کنیم که زبان آموزی که این پکیج رو تهیه میکنه چون تازه کاره اگر هر ماه 1000 لغت ضروری در طی 6 ماه یاد بگیره میشه مجموعاً میشه 6000 لغت و طبق تحقیقات علمی همانطور که بالا اشاره کردم یعنی به تسلط 89 درصدی میرسه !

دوستان این کار شدنیه من خودم انجام دادم پس شما هم میتونی فقط نیاز به علاقه، تمرکز و استمرار داره.

 

خبر خوب اینه که طبق تحیقیقات یادگیری فقط 2000 کلمه پرکاربرد سطح مبتدی و متوسط این پکیج شما رو به تسلط 80 درصدی میرسونه .

ضمن اینکه این پکیج اموزشی خوداموز هست و دیگه نیازی نیست کلاس زبان بری و هزینه زیادی پرداخت کنی. در اوقات آزادت میتونی مرور کنی و روز به روز پیشرفت کنی.


هر کدام از این فلش کارت ها شامل یک لغت انگلیسی، تصویر و تعریف انگلیسی ( در سطوح متوسط و پیشرفته ) میشه.

نمونه فلش کارت ها 2 :

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید

 

 

این پکیج لغات ضروری ازمون های آیلتس, تافل, 645 لغت ضروری , 2000 لغت ضروری,5000 لغت ضروری ,504 و 1100 بارنز رو هم شامل میشه.

 

مزیتی که این روش داره شما لغت رو همراه با یک مثال یاد میگیرید که میتونید در مکالمات روزمره استفاده کنید .

با توجه به سیستم srs انکی دروید(تکرار با فاصله) شما با این روش , انگلیسی رو برای همیشه (Forever )یاد میگیرید و فراموش نخواهید کرد.(برخلاف کلاس های زبان )

با یادگیری این لغات دیگه به راحتی میتونید کتاب های انگلیسی بخونید , فیلم ببینید, موزیک بشنوید یا با یه آمریکایی صحبت کنید.

 

 

 

  • پس از خرید شما به لینک دانلود یک فایل فشرده که شامل بیش از 15 هزار لغات ضروری انگلیسی + فونتیک به صورت دسته بندی شده در سه سطح با فرمت apkg به حجم 642 مگابایت+ ویدیو آموزشی دسترسی خواهید داشت.

  • این فلش کارت ها باید روی برنامه انکی دروید آپلود بشه که میتونید از طریق گوگل پلی دانلود کنید.

 

 

توجه بعد ازخرید و دانلود فلش کارت ها و آپلود فایل ها بر روی برنامه انکی دروید از طریق منو گزینهCard browser را انتخاب کنید و سپس یکی از فلش کارت ها رو انتخاب و گزینه select all رو بزنید و سپس از طریق سه نقطه گوشه گزینه Reset progress رو انتخاب کنید و سپس با توجه به سطحتون شروع به مرور فلش کارت ها کنید ( این کار رو برای همه دسته ها انجام بدید ) . کار کردن با انکی دروید خیلی راحته ضمن اینکه در ویدیو آموزشی به طور کامل نحوه مرور و ساخت فلش کارت های جدید رو توضیح دادم.

 

تخفیف به مدت محدود میباشد پس همین الان خرید کنید و اطرافیان را با صحبت کردن به زبان انگلیسی شگفت زده کنید!

 

برای دانلود پکیج آموزش لغات انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته میتوانید بعد از پرداخت آنلاین بلافاصله دانلود کنید


مبلغ واقعی 480,000 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 96,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 121

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما